Brev:
Min søn på 5 måneder græder og skriger hver gang han skal sove
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Min søn på snart 5 mdr. har store problemer med at falde i søvn - og har altid haft det. Han græder og skriger hver gang han skal sove. Dette er både om dagen og om aftenen.
Han har aldrig været god til at falde i søvn og er aldrig faldet i søvn når han blev ammet, som mange andre børn. Vi har snart prøvet alt. Rokket/vugget/gået ham i søvn. Nu lægger vi ham i hans seng og sidder ved siden af ham og taler beroligende til ham, men han skriger alligevel.
Jeg kender ingen som har haft problemet så gode råd er dyre. Håber på lidt hjælp herfra...
Gitte