Brev:
Brug af flaske?
17. april 2004
Alder:
5 mdr.
Brug af flaske?
Hej Helen
Er det nødvendigt at min datter vil drikke af en sutteflaske?
Ja måske et dumt spørgsmål, men min datter på fem måneder vil ikke drikke af flaske. Det er også ok, da jeg stadig ammer, men jeg skal begynde at arbejde når hun er 7 måneder, og er derfor nødt til at stoppe med at amme på det tidspunkt (arbejder både dag, aften og nat). Så kan hun på det tidspunkt få nok væske ved at drikke af en kop, eller skal hun lære at bruge flasken?