Brev:
3 mdr. og mad
17. april 2004
Alder:
4 mdr.
3 mdr. og mad
Hej
For det første vil jeg godt sige at det indlæg der var om vuggedød ramte mig meget dybt og jeg føler med familien og håber ikke de helt har opgivet håbet, så al held og lykke med fremtiden hvis I skulle læse dette indlæg.
Min søn nærmer sig de 4 mdr og har til nu fået blanding af mme (alomin 1) og bryst.
Nu vil jeg gerne hører lidt om hvad jeg kan begynde at give ham når han er 4 mdr.
Håber du kan hjælpe mig da jeg gerne vil give han sund og hjemmelavet mad.
Med venlig hilsen
Katja