Ikke i år, skat
5. oktober 2013

Læs omtalen af "Ikke i år, skat" under annoncen ...
Helena er tør som et toastbrød, der er glemt i brødristeren. Hun vender siden til ham og håber på en hurtig omgang. På hendes to-do-liste står der ikke sex, men kun træk vejret og fodr baby. That's it. Hun bliver fuldstændig forkrampet, da han blidt begynder at kærtegne hendes bryster. Brysterne er babyens køleskab. Punktum.
Ikke i år, skat er en humoristisk, chokerende bog om den manglende sexlyst efter fødsel. Helena er en af de kvinder, som forfatterne Mette Mathilde Skeel-Gjørling og Suzanne Skærbæk Pedersen har interviewet.
Bogen følger ti forskellige kvinder, i deres rejse fra sexlyst til pligtsex og hvorfor de nu foretrækker en leverpostejmad med rødbede fremfor at have sex med deres mænd. En turbulent og til tider tragikomisk rejse af sex, skyld, sammenstød og undvigelsesmanøvrer.
Bogen udkommer 1. november 2013, men kan forudbestilles allerede nu.
Annoncer
Sponsorerede artikler
Få det perfekte, glødende og sunde look med Skøn Skincare
Hvis du ønsker at nyde velvære og luksus uden parfume, er der heldigvis mange lækre produkter, der kan give dig denne oplevelse. Gravide, småbørnsforældre og personer med parfumeallergi har ofte problemer med at finde produkter, der giver velvære og luksus uden parfume. Her introduceres SKØN ...
Svartidsbarometer
Gratis nyhedsbrev
med nye præmier hver måned
Din e-mail adresse bliver hos os. Nyhedsbrevet udsendes ca. 1 gang om ugen. Læs mere.
Det siger medlemmerne ...
Hej Helen.
Jeg er meget imponeret over din indsats og dit engagement på netsundhedsplejerske.dk. Du formår at være omsorgsfuld og nærværende på skrift og du er utrolig tålmodig i dine svar til alle slags bekymrede mødre. Du udviser stor viden, erfaring og faglighed samtidig med, du respekterer den enkelte familie og moderens unikke viden om eget barn.
Dine fremragende svar bærer tydeligt præg af dit anerkendende børnesyn med fokus på det lille, kompetente barn. Jeg har haft stor glæde af dine mange svar. Tak for hjælpen!
Venlig Hilsen Mira
P.S. Tak for bogen "Du bliver en skøn mor". Jeg føler mig som en skøn mor når jeg læser i den...!


