Brev:
Symfyse-fundus mål
21. marts 2004
Alder:
18 år
Symfyse-fundus mål
Hejsa
Jeg er en ung pige på snart 18 år, som har termin om 13 uger ca .
Jeg har været ved scanning for lidt over 2 uger siden og der fik jeg at vide at jeg skulle have en stor dreng :0)
Første gang jeg var ved jordemoderen sagde hun at livmoderen var 1 finger over/under navlen. Nu har jeg så lige været ved lægen her i uge 25 (er nu i 27) og der skrev hun 24 under der var jordemoderen skrev 1 finger over/under navlen, hvad betyder de 24?
Mange knus fra Maria