Graviditet, sex, p-piller, 15 år

28. februar 2006

Kategori:
Alder:
15 år

Graviditet, sex, p-piller, 15 år

Hej!

Jeg er en pige på 15 år, og er ikke sikker på om jeg er gravid. Vil meget gerne have lov til at stille nogle spørgsmål.

1. Hvor gammel skal man være før det er lovligt at have sex/få et barn?

2. Mig om min kæreste prøvede at have sex, men han kunne ikke få den op i mig... Vil bare vide om det er noget jeg kan blive gravid af?

3. Kan jeg få p-piller uden mine forældre får noget af vide om det?

4. Hvis jeg er ...

Annonce

... gravid, vil jeg gerne beholde barnet. Men vil gerne flytte hjemmefra hvis det er muligt, for har mange familieproblemer, men jeg ved ikke om det er en mulighed?

5. Jeg har goth stil og det samme har min kæreste. Er det noget som måske kan påvirke barnet?

Jeg vil stadig være 15 år, når eller hvis barnet bliver født

Jeg håber du kan svare på mine spørgsmål, eller måske sende mig videre til en som kan?

På forhånd tak
K

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Gogsig barfodssko - De første og eneste sko dit barn behøver

Har du nogensinde tænkt over, at næsten alle børn bliver født platfodet? De fleste børn lærer faktisk bedst at gå, når de går på bare fødder.

Den bedste måde at styrke deres svang, sener og muskler i foden er gennem denne naturlige tilgang.
Det var bland andet den indsigt, der ...

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Fed creme til børneeksem

Har dit barn børneeksem, er det vigtigt med en god hudpleje - og fedtcremer med en høj fedtprocent forebygger hudeksem. Hudpleje er vigtigt året rundt, men især i vinterperioden, hvor den kolde luft udtørrer huden ekstra meget, er det ekstra vigtigt med en god creme.

Til både behandling og forebyggelse af børneeksem, er det vigtigt at vælge fed creme fremfor lotion. En lotion indeholder meget vand og fordamper derfor hurtigt fra huden, og giver derfor ikke huden den nødvendige...

Læs mere i Babylex

Salg af modermælk

Især for tidligt fødte børn har stor glæde af at få modermælk og derfor køber flere børneafdelinger modermælk til disse børn.

Hvis du producerer meget mælk vil det derfor være en rigtig god idé at sælge noget at din mælk.

Da mælken især i de første 2 mdr er meget næringsholdig, er det især denne mælk, som man er interesseret i. Det er også vigtigt at mor ikke er ryger og ikke tager medicin.

Du kan henvende dig til Kvindemælkscentralen på Hvidovre...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og søvn som er sprængfyldt med praktiske råd om hvordan du får dit barn til at sove.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Jeg vil lige fortælle, at vores datter nu falder i søvn helt af sig selv, og vi har slet ikke haft en kamp med at lære hende det.

Vi skylder dig æren for det, da vi har fulgt dine råd fra din bog og din brevkasse.

Så tusind tak!

Mor til pige på 18 måneder