Brev:
Hjælp jeg er for tynd
16. september 2004
Alder:
13 år
Hjælp jeg er for tynd
Hej
Jeg er en dreng på 13 år og vejer 40kg og man kan se på mig at jeg er tynd, så vil du ikke hjælpe mig med at være normal.