Brev:
Kondylomer?
31. juli 2004
Alder:
17 år
Kondylomer?
Hejsa
Jeg er en dreng på 17 år som har nogle små knopper på min penis, som jeg opdagede her den anden dag.
Jeg har set billeder på nettet af kondylomer, men de billeder jeg har set er det nærmest sådan nogle rimelige store knopper.. dem jeg har er små.. og ved ikk helt hvor mange der er men vil tro 10 - 20 stykker.. men det er ikk noget man sådan lige lægger mærke til.. de er vel på størrelse med et sukkerkorn.. nogle mindre.. hvad kan det være? Kondylomer?
Med venlig hilsen
Sofus