Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet

25. juli 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet

Hej

Jeg er en dreng på 16 der har små knopper enkelt vis og i grubber, de er ikke på hovedet men et stykke fra penis hovedet, altså skaftet...

Har været på nettet og kigget, men jeg tror ikke det er de omtalte "Talgknopper" som nogen har, da mine ikke er på hovedet eller i kanten.

Jeg har været til lægen der siger det er ufarligt...

Men problemet for mig er ikke om det smitter, men om de ikke kan komme væk, da jeg bliver nervøs for min kærestes reaktion over det..

Kan det for guds skyld ikke fjernes med creme eller andet?

Med venlig hilsen Mig

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Kosttilskud - børn

Følgende kosttilskud anbefales til børn:

- D-vitamin tilskud gives til alle børn i alder 0-4 år. Der gives 10 mikrogram dagligt. Børn med mørk hud og/eller børn, som går klædt, så kroppen er tildækket om sommeren skal forsætte med D-vitamin gennem hele barndommen/livet.

- Calcium gives til børn, der har mælkeallergi eller til børn, hvor forældrene ikke ønsker at give deres barn mælkeprodukter. Der gives 500 mg dagligt fra 1 års alderen.

- Jerntilskud...

Læs mere i Babylex

Uld til børn

En gammel tommelfingerregel lyder, at alle de måneder, som ender på "r", kan uld være en fordel - det vil sige september, oktober, november, december, januar og februar.

Uld har mange fordele:

- Det har blandt andet en rigtig god isoleringsevne, så det hjælper dit barn med at holde sig varm. Uld består af ca. 20 procent fibre og 80 procent luft, og det gør, at ulden isolerer rigtig godt.

- Det kan absorbere 30-40 procent af sin egen vægt i væske. Det...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Det går bare rigtig godt med vores datter :) Vi har ingen kamp ved sengetid længere, hun er endelig begyndt at gå selv og hun stortrives.

Tak, Cecilies mor