Svar: Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet
25. juli 2004
Alder:
16 år
Hej med dig
Det er godt at du har været ved lægen, men har lægen ikke givet dig en forklaring på, hvad der er tale om? Det har jo noget at sige i forhold til om du kan bruge noget creme eller andet.
Umiddelbart så drjer det sig måske om talgknopper, da lægen har sagt at det var ufarligt og der er så vidt jeg ved ikke noget at gøre ved dette ud over at sørge for at have en god nedre hygiejne.
Du kan købe intimsæbe (Matas eller apoteket), som du kan bruge til at vaske dig med forneden dagligt.
Mon ikke din kæreste har forståelse for at du har lidt knopper, især hvis du fortæller hende at du har været ved lægen, som har sagt at det var normalt og ufarligt?:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske