Brev:
En knop ved klitoris
24. juli 2004
Alder:
18 år
En knop ved klitoris
Min kæreste fik for et år siden nogle mærkelige knopper der startede på maven men bredte sig ned omkring og på penis. Han kom til hudlægen som skar dem væk og forklarede at det var virus knopper.
Jeg har søgt i bøger og jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget der passer......jeg stoler jo på min kæreste, men... Virusknopper ?
Problemet er nu at jeg selv har fået noget der ligner, lige ved siden af klitoris. Den klør ikke, den er der bare!
Min kærestes læge sagde dengang at det kunne smitte så vi bruger kondom nu.
Jeg ved godt at jeg skal søge læge, men jeg har simpelthen ikke kunne komme igennem til egen læge endnu.....jeg har haft den i 3 uger.
Jeg er desuden ret nervøs ved at skulle skæres i der nede og endnu mere for at de vil give mig en sprøjte for at bedøve. Jeg lider at kanyle fobi.
Men er der noget der hedder virus knopper og har du et godt råd til mig?
Er det mig der er naiv? Er det i virkeligheden en kønssygdom han har givet mig?