En knop ved klitoris

24. juli 2004

Kategori:
Alder:
18 år

En knop ved klitoris

Min kæreste fik for et år siden nogle mærkelige knopper der startede på maven men bredte sig ned omkring og på penis. Han kom til hudlægen som skar dem væk og forklarede at det var virus knopper.

Jeg har søgt i bøger og jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget der passer......jeg stoler jo på min kæreste, men... Virusknopper ?

Problemet er nu at jeg selv har fået noget der ligner, lige ved siden af klitoris. Den klør ikke, den er der bare!

Min kærestes læge sagde ...

Annonce

... dengang at det kunne smitte så vi bruger kondom nu.

Jeg ved godt at jeg skal søge læge, men jeg har simpelthen ikke kunne komme igennem til egen læge endnu.....jeg har haft den i 3 uger.

Jeg er desuden ret nervøs ved at skulle skæres i der nede og endnu mere for at de vil give mig en sprøjte for at bedøve. Jeg lider at kanyle fobi.

Men er der noget der hedder virus knopper og har du et godt råd til mig?

Er det mig der er naiv? Er det i virkeligheden en kønssygdom han har givet mig?

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Nakkefoldsscanning

En nakkefoldsscanning foretages i 11.-13. graviditetsuge, og her kigger man via et ultralydsapparat, som køres rundt på den gravides mave, på barnet inde i livmoderen.

Denne scanning kaldes også 1. trimester-scanning, og man ser efter:
- om der er liv
- om der er mere end ét foster
- hvor langt du er henne - man fastsætter datoen for forventet fødsel.

Hvis du ønsker at vide, om dit barn kan have en kromosomafvigelse som f.eks. Downs Syndrom, så...

Læs mere i Babylex

Udstyr til nyfødt - tjekliste

Når du er gravid og første gang besøger en babyudstyrsforretning, så kan du blive helt svimmel over alt det udstyr du kan købe. Tænk fremad når du skal vælge - meget babyudstyr er dyrt og bruges kun i kort tid. Derfor kan visse ting med fordel købes brugt, eller måske kan I låne eller arve. Det kan godt betale sig.

En tjekliste over babyudstyr, som kan være godt have have klar før fødslen:

- Autostol - nødvendigt, hvis I skal fragte baby i bil fra sygehuset og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for din uddybning – det var rart med et par konkrete forslag, og I aftes lykkedes det faktisk at sidde uden skrigeri… :)

Jeg tror at små skridt er den helt rigtige løsning, som du foreslog…

Dine svar hjælper altid UTROLIGT meget!

Tak, fra os i Tyskland