Brev:
Jeg er meget lille
14. juli 2004
Alder:
14 år
Jeg er meget lille
Jeg er en dreng der om 3 måneder bliver 15. Mit problem er at jeg er meget lille af min alder. Jeg er lidt over 150 høj. Jeg har fået nogle få sorte hår omkring penis men de er sværre at se. Det irritere mig meget at jeg er så lille, og ikke har fået hår omkring penis så man kan se dem.
Hvad er der galt med mig?
Hilsen mig