Jeg er ung mor

19. juni 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Jeg er ung mor

Hej

Jeg er det man kommer til at kalde ung mor. Jeg er blevet gravid med min kæreste for 2 uger siden. Da jeg fortalte min kæreste det, sprang han op i luften af glæde og er/var totalt lykkelig. Det skal lige siges jeg er 16 og han bliver 22.

Jeg skal til og på Handelsskolen, glæder mig vildt meget. Økonomi er intet problem for os. Han er murer og arbejder meget sort og sådan. Jeg er ung pige i huset ved en famalie ca. 35 timer om ugen, men har lige sagt op, så der er tid til det hele.

Man burde måske ikke sige ...

Annonce

... direkte jeg har et problem, begge vores familier glæder sig og vi har snakket det hele godt igennem, der er ingen problemer. Men så kommer det - MEN...

Mig og min kæreste har været sammen 1 år her d. 18/6. Jeg tror han frier og jeg vil selvfølgelig sige ja. Men når du hører det her, hvad tænker du så?

Jeg ved andres mening er ligegyldig, men jeg tænker meget over det når jeg går på gaden og tænker - ja om bare 2 måneder kan alle se jeg er gravid eller sådan noget?

Vil bare gerne høre din mening om det.

Knus den gravide

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Frugtmos og børn

Fra 6 mdr´s alderen kan barnet spise al slags frugt. Det kan være frisk frugt eller kogt frugt.

Starter dit barn med skemad i 4-5 måneders alderen, er det dog helt okay, at du giver lidt frugtmos i denne alder. Det anbefales, at du begynder med den kogte mos til de mindste børn. Det anbefales også, at du tilbyder frugtmos som topping på en grød, eller som dessert efter et grøntsagsmåltid.

Til den første skemad er især pære- og æblemos godt, da det har en mild smag,...

Læs mere i Babylex

Pusleplads til baby

Der er flere tusinde gange, du skal skifte dit barn, hvis det bruger ble i ca. tre år. Sørg derfor for at indrette en god pusleplads - altså et sted hvor barnet ligger trygt og godt, og hvor du ikke får ondt i ryggen af de mange bleskift.

- Sørg for at puslepladsen passer i højden til den person, som hyppigst skifter barnet.

- Sørg for at have alt, hvad du skal bruge inden for rækkevidde. Når dit barn ligger på puslebordet, må du af sikkerhedshensyn ikke gå fra...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusind tak for nogen rigtig gode svar! Det er rart at kunne søge råd herinde og se man ikke er den eneste i verden med problemer.

Mor til pige på 6 måneder