Brev:
Gravid ung mor
4. juni 2004
Alder:
16 år
Gravid ung mor
Hej
Jeg er en pige på 16 år, der bor på en institution!
Jeg er blevet gravid, imens jeg har været her og jeg ved ikke helt, hvor langt jeg er henne?
Har lige 2 spørgsmål!
1. Findes der hjem for unge mødre?
2. Kan jeg måske beholde barnet, når jeg bor på et opholdssted?