Svamp i skeden - 18 år

29. maj 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Svamp i skeden - 18 år

Hej

Jeg har i nogen tid haft en kløen i skridtet, og efter en veninde fortalte at hun har svamp, kom jeg til at tænke på om det måske er det jeg har. Indtil videre troede jeg at kløen skyldtes at jeg barberer alt håret væk dernede. Kan det være rigtigt?

Jeg har for nylig været ved lægen hvor jeg blev tjekket for klamydia osv, på det tidspunkt tænkte jeg ikke på at blive tjekket for svamp, men ville min læge kunne se det, hvis der var noget? Er der andre symptomer for svamp end kløen?

Venlig hilsen
Maria

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Gravid vitaminer

Når du er gravid, er det ekstra vigtigt at spise sund og varieret - det, du spiser og drikker under graviditeten, har betydning for dit barns udvikling i livmoderen.

Sundhedsstyrelsen anbefaler, at gravide tager et tilskud af folsyre, D-vitamin og jern. Desuden anbefales gravide at få tilstrækkeligt med kalk, enten gennem kosten eller som tilskud.

Folsyre: 400 mikrogram folsyre daglig fra graviditeten planlægges til og med 3 måneder henne. Dette tages i form af...

Læs mere i Babylex

Æteriske olier

Æteriske olier er planteolier, der tilsættes forskellige plejeprodukter, f.eks. massageolie, for at give det duft.

Æteriske olier kan indeholde allergene parfumestoffer, der kemisk set er identiske med - og lovgivningsmæssigt er sidestillet med - de syntetisk fremstillede.

I forhold til børn er det vigtigt at undgå parfumerede massageolier og helt undlade at bruge voksenprodukter. Æteriske olier bør ikke bruges direkte på huden og man skal være opmærksom på at...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for dine altid yderst brugbare svar. Det er en fantastisk service at kunne skrive til dig og få din kyndige vejledning igen og igen.

- Tak fra tvillingernes mor