Brev:
Er begyndt på p-piller - kan jeg være gravid?
29. maj 2004
Alder:
16 år
Er begyndt på p-piller - kan jeg være gravid?
Hej
Jeg er en pige på 16 der er meget i tvivl.
Jeg har haft sex med min kæreste uden kondom ca. 4 gange siden jeg startede på p-piller for lidt mere end 2 uger siden. Jeg er begyndt og spise dobbelt så meget som før, har kvalme hver dag (ved ikke om det er på grund af p-pillerne).
Jeg har også haft ømme bryst vorter i et stykke tid og nu gør det også ondt hvis jeg trykker på mine bryster. Jeg har haft kraftige mavesmerter et stykke tid, og er meget mere søvning end normalt.
Kan jeg være gravid, selv om testen viste negativ?
Hilsen mig