Svar: Er begyndt på p-piller - kan jeg være gravid?
29. maj 2004
Alder:
16 år
Hej med dig
Teoretisk set kan du jo godt være gravid, da du først netop er begyndt med p-pillerne og har haft samleje flere gange. De symptomer du beskriver kan dog også komme i forbindelse med at du er begyndt på pillerne, altså være en hormonel reaktion på p-pillerne.
Hvis din menstruation ikke kommer til vanlig tid, når du holder pause med pillerne, så synes jeg at du skal kontakte lægen, for en sikkerheds skyld.
Krydser fingre for dig:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske