Brev:
Aktivering og udvikling
19. januar 2021
Alder:
2 mdr.
Aktivering og udvikling
Hej Helen,
Vi har for et stykke tid siden købt endnu en af dine bøger - denne gang om børns udvikling. Dog mangler jeg information og inspiration til hvordan vi bedst aktiverer fordi datter uden at overstimulere mm. hvorfor jeg håber at du kan vejlede os lidt her :-)
Vores datter er nu snart 6 uger og vi har et legetæppe, hvor vi har ophængt 1 stk. legetøj (for ikke at overstimulere hende) hvor hun nogle gange ligger og kigger og så træner vi nakke med hende ved at ligge hende på mave.
Er der andet, som vi bør gøre på nuværende tidspunkt? Mere farverigt legetøj med sjove lyde? Vi vil jo rigtig gerne udvikle hende på bedste vis både motorisk, fagligt og sprogligt.
Hvad med når hun bliver 2, 3, 4, 5 og 6 måneder? Hvordan stimulerer og bidrager vi på bedste vis til hendes udvikling?
Jeg kunne godt bruge råd til øvelser, legetøj mm. :-)
På forhånd tusind tak,
Med venlig hilsen