Brev:
Finde sine hænder og trille
6. maj 2020
Alder:
3 mdr.
Finde sine hænder og trille
Kære Helen.
Tak for en super god brevkasse, jeg har haft stor glæde af.
Jeg er mor til en dreng på nu 3 mdr. Han ammes fuldt og følger sin vækstkurve. Han vejer pt. 6,8 kg og er 63 cm.
Han har endnu ikke fundet sine hænder og kan heller ikke trille. Jeg har læst flere steder nu, at han burde have fundet sine hænder med den alder han har. Burde jeg være bekymret? Kan jeg hjælpe ham med at finde sine hænder på nogen måde?
Bedste hilsner
Liv