Brev:
Højstol med fodstøtte
20. juni 2022
Alder:
10 mdr.
Højstol med fodstøtte
Hej Helen
Hvordan er det med højstole og fodstøtte?
Vi har kørt fodstøtten ned på vores nomi stol fordi vi var bange for at vores søn ligesom kunne tage afsæt fra fodstøtten og måske falde ud af stolen. Han gjorde er ihærdigt forsøg.
Det er dejligt lige at kunne have ham siddende mens man ordner lidt i køkkenet uden at være bange for at han falder ud, men så læste jeg den anden dag, at man netop skulle væge en stol med fodstøtte.
Hvorfor er det relevant?
Bedste hilsner
Christina