Brev:
Slyngevugge og anbefalinger
27. december 2020
Alder:
0 mdr.
Slyngevugge og anbefalinger
Hej Helen,
Hvad er din holdning og anbefaling i forhold til en slyngevugge?
Enten den runde med fast bund fra leander eller den hvor barnet mere bliver “svøbt”?
Kan det hjælpe på barnets søvn, hvis det har svært ved at falde i søvn?
Må barnet sove i sådan en som natten?
Og må den benyttes af de helt små?
På forhånd tak,
Hilsen D