Brev:
Stramt læbebånd
17. juli 2023
Alder:
18 mdr.
Stramt læbebånd
Hej Helen.
Har skrevet til dig tidligere omkring vi har et uroligt barn på 18 måneder som sover meget dårligt. Det er især om dagen. Hun går normalt i dagpleje, hvor hun også kæmper med at skulle sove. Hun spiser godt i dagplejen, dog er det nogengange begrænset herhjemme da hun så er så træt. Vi har både været til kranio sekral og været forbi kiropraktoren også. De fandt både ud af, hun var spændt i kæben og i nakken. Vi har været afsted et par gange nu, men vi har dog ikke kunne mærke nogen forandring på min datter.
Hun har et stramt læbebånd, jeg kan næsten ikke løfte i læben. Hendes fortænder er heller ikke lige langt nede, har de ikke været længe.
Hun er begyndt at blive ked af det og træt efter hvert måltid og vil hele tiden gå med sut i munden. Allerede efter morgenmaden, er hun ked af det og træt og vil have sit sut. Prøver ellers at begrænse den så meget som muligt, da jeg er bange for hun kommer bagud sprogmæssigt. Men det svært, når hun skriger efter den efter måltider.
Men kan det læbebånd, gøre det og påvirke hendes søvn også?
Hilsener herfra