Brev:
Omgangssyge og kost
17. november 2022
Alder:
2 år
Omgangssyge og kost
Hej Helen
Min datter har fået omgangssyge - hun har voldsom diarre og kaster også op. De fortæller i vuggestuen at flere af børnene er syge i øjeblikket, og at det er omgangssyge... øv!
Hun har selvfølgelig ikke særlig meget lyst til at spise, og jeg vil gerne give hende noget, som hun forhåbentlig kan holde i sig. Har du nogen forslag til, hvad jeg kan give hende?
Tak,
L.