Brev:
Stort storkebid
22. september 2018
Alder:
0 mdr.
Stort storkebid
Kære Helen
Min datter kom til verden for 4 dage siden efter en hård fødsel. Hun er født med storkebid i panden, øjnene og under næsen. Særligt det under næsen er stort - på størrelse med en 5 krone. Jeg er simpelthen så ked af det over det, da jeg aldrig har set nogle babyer med så store storkebid før. :-(
Jeg har læst mig frem til at de fleste storkebid går væk i barnets første levemåneder eller efter 18 mdrs alderen. Andre steder står der de fleste er væk ved skolealderen ellers kan det behandles med laser.
Hvad er din personlige erfaring med hvornår storkebid går væk og hvad tænker du jeg kan forvente af storkebiddet under næsen?
Venlig hilsen
en bekymret mor.