Brev:
Sygdom og flaske - 2 år, 4 mdr.
8. januar 2016
Alder:
2 år, 4 mdr.
Sygdom og flaske - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen.
Som altid er søvnen en udfordring hos Os. Vi har igennem Nov-dec haft et hårdt Forløb med 2 lungebetændelser. Den Ene kompliceret med indlæggelse og En del undersøger med skrig.
Vi er kommet godt igennem nu. Men Inden Nov sov vores søn igennem næsten Hver nat. Pånær ved sygdom. Så kom sygdom igen igen som han ofte Får-dog mest virus forkølelse og han vågner Om natten. Ved sygdom og lige efter Indlæggelse vågnede han 3-5 gange om natten Naturligt nok. Men nu har han været Rask i 14 dage og indlæggelse var i Start Nov. Han vågner 1-3 gange om natten og Spørg efter flaske. En afhængighed som han egentlig Var udeaf.
Men ved sygdom har vi desværre taget Den lette udvej og givet flaske. Mit spørgsmål er nu. Søvnen kan den fortsat Være påvirket af indlæggelse sygdom mm Eller er det flaske afhængighed? Hvordan Får vi vendt det. Skal vi være hårde og sige Nej til flaske. Vi har lidt svært ved det fordi Han blir så ked.
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
En træt mor.