Brev:
Aften uro
22. december 2007
Alder:
1 mdr.
Aften uro
Kære Helen
1000 tak for dit svar vedr. gylp - det er allerede blevet meget bedre.
Men nu trænger et nyt problem sig på. Den sidste uges tid har Alberte været fuldstændig utrøstelig om aftenen. Vi står op ca. kl.7 hun får mad og bliver vasket. kl ca 8.15 følger vi storesøster på 2 år i dagpleje. Efterfølgende sover hun 2-3 timer, bliver ammet, skiftet og underholdt og falder så i søvn igen - sådan fortsætter det til ca kl 17-18.00. Så bryder helvede løs!
Hun bliver så ked af det. Jeg har forsøgt mange ting. Min mand er pga arbejde sjældent hjemme om aftenen og med storesøster på 2 år som selvfølgelig skal have aftensmad, nattøj og puttes - synes jeg ikke det er så morsomt længere (-:
Jeg har meget mælk i løbet af dagen, men om aftenen og faktisk også om natten oplever jeg at mine bryster er "lidt slatne"
Når det lykkes at få hende til at falde i søvn om aftenen, vågner hun efter ca 10-15 min. (jeg har prøvet at svøbe).
Kl. 21.30-22-00 er der ro og hun sover til 1.30-2.00. Herefter vågner hun hver 2 - 3 time, men falder hurtig og uden gråd i søvn igen.
Håber det giver mening og du har et rigtig godt råd - hilsen Louise