Brev:
Vil ikke sove i barnevogn del 3
15. september 2023
Alder:
4 mdr.
Vil ikke sove i barnevogn del 3
Kære Helen
Nu skriver jeg desværre allerede igen.
Siden mit sidste brev for ca to uger siden, har jeg øvet barnevogn til middagsluren på din foreslåede måde. Dvs svøbt, ammet og lagt i barnevogn, forsøgt to gange, og derefter overgivet mig til slyngevuggen.
Der er absolut ingen fremgang. Enten vågner han helt op, og virker frisk, hvor det er umuligt at få ham tilbage i søvnen før efter en time (hvor jeg så bruger slyngevuggen), ellers vågner han febrilsk og meget ked, hvor jeg kun kan berolige ham ved at ligge ham til brystet. Når jeg har forsøgt anden gang, kan jeg oftest ikke få ham til at sove igen, og der går som minimum en time, før jeg kan putte ham i slyngevuggen. Hvis jeg ikke bruger barnevognen anden gang (har jeg prøvet de sidste pr dage), så kan jeg sagtens lægge ham i slyngevuggen - blot for at nævne, at det ikke er fordi, han ikke er træt. Jeg gør præcis det samme op til - svøbt, ammet og lagt.
Jeg er der nu, hvor jeg simpelthen ikke tror, at jeg når nogle vegne på denne måde. Jeg føler bare, at jeg ødelægger timer og søvn. Jeg føler, at jeg skal gøre noget andet for, at han forstår.. enten skal jeg vente til han er ældre, og håbe, at jeg kan lykkes med at gå ham i søvne, når han kan sidde op i barnevognen. Ellers skal jeg gå all-in nu, og KUN bruge barnevognen. Det vil resultere i nogle frygtelige dage, både for ham og jeg, men måske kan det ende godt? Hvad tænker du?
På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsner herfra