Brev:
Tvillinger og søvn - 2 år, 1 mdr.
14. juli 2023
Alder:
2 år, 1 mdr.
Tvillinger og søvn - 2 år, 1 mdr.
Kære Helen.
Du har før været meget behjælpelig med vores spørgsmål vedr. vores tvillinger( dreng og pige på 25 måneder).
De har altid delt værelse og sover i hver sin tremmeseng. De bliver lagt i seng ca. kl.19 og før i tiden lå de bare og pludrede lidt og faldt så i søvn. Men nu er der total cirkus derinde og de gejler hinanden op og sover først kl.21, da de smider natdragt og ble og alt andet ud over sengen, men de har det virkelig sjovt kan man høre-dog har vi nu gjort sådan at de ikke kan tage natdragten af mere ved at vende den om så lynlåsen er på ryggen, men der er stadig virkelig gang i den derinde fra..
De har ikke rigtig mulighed for deres eget værelse endnu, men vi ville prøve at sætte en skillevæg ind på værelset, synes du det er en god ide, eller har du andre forslag? Vi er ved at få nok af at de ik vil sove og vi er kede af hvis vi kommer til at råbe af dem.
Det skal også siges at vores søn godt kan tage en lur i vuggestuen på ca. 3,5 time, det føler vi lidt går ud over hans nattesøvn, kan man godt bede personalet om at vække ham efter 2,5 time?
Kærlig hilsen
Therese