Brev:
Mor kan ikke putte - fortsat
9. maj 2023
Alder:
19 mdr.
Mor kan ikke putte - fortsat
Hej Helen,
Jeg spurgte for lidt tid siden, indtil hvad vi kunne gøre til putning om aftenen.
Vores søn på 19 mdr nu, kan kun puttes af far.
Vi putter på præcis samme måder- men når jeg(mor) skal putte går det op i ked af det hed, svært ved ro og en søgen for kontakt - hele tiden.
Når far putter tager det 15 min. - drengen ligger sig til at sove med det samme.
Jeg forsøger en gang i mellem for at se om det kan lade sig gøre. Men far er nød til at tage over hver gang (efter 30min. Ca) for at putningen ikke tager 2 timer, som det snildt kan ende ud i.
Herudover så står jeg nærmest for alt andet. Bad, tandbørstning, aftensgrød. Det er bare selve det at ligge ham i sengen..
Hvad dælen skal vi gøre? Kan det være rigtigt mor ikke kan putte?
Med venlig hilsen
en frustreret mor