Brev:
Behov for godnathistorie?
6. maj 2023
Alder:
12 mdr.
Behov for godnathistorie?
Hej Helen
Vores datter fylder et år i næste uge, og jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt vi måske skal begynde at indføre en godnathistorie?
Lige nu er vores putteritual sådan:
Aftensmad, bad, godnatgrød og så puttes hun med en flaske og hun falder ofte i søvn inden for 5-10 minutter. Jeg sidder med hende i favnen imens hun får flaske, så bærer jeg hende over i sengen og så sover hun som sagt hurtigt derefter. Nogle gange skal jeg lige lægge en hånd på hende, men ofte falder hun fint i søvn selv. Det går bare rigtig godt (7, 9, 13)...
Men, hun skal jo stille og roligt trappes ud af flasken - og skal en godnathistorie så introduceres i stedet, eller hvad tænker du, at vi skal gøre?
Hilsen moren