Brev:
Svær putning til nat - del II
29. april 2022
Alder:
12 mdr.
Svær putning til nat - del II
Kære Helen
Her blot en opfølgning på vores seneste spørgsmål.
Vi har taget dine råd til os og er nu begyndt at udskyde tidspunktet for potning ved at læse bog, gå tur osv. Samtidig får vores dreng en skål grød umiddelbart inden han puttes... Og hold dog op for en ændring det har gjort!
Allerede efter et par dage begyndte putteritualerne at blive decideret hyggelige uden skrigeture og timelange kampe, og selvom det betyder at han skal lidt senere i seng så efterlader det os med langt mere tid og overskud til at hygge os, når han så er faldet i søvn. Det tager nemlig kun omkring 15-20 minutter nu. Som om at det ikke var nok, så er han - fuldstændig samtidig med at putningen blev roligere - begyndt at sove IGENNEM hele natten (ca 21-07) og har faktisk gjort det lige siden.
Så herfra skal lyde et stort tak for din vejledning; endnu en gang har det hjulpet os enormt meget og denne gang endnu hurtigere end vi havde turde håbe på :)
Bedste hilsner.