Svar: Svær putning til nat - del II
29. april 2022
Alder:
12 mdr.
Kære jer
Tusind tak for jeres søde brev og søde ord til mig :) Det varmer virkelig, og jeg er kun oprigtigt glad for at kunne hjælpe!
Husk dog på, at det er jer forældre, som får tingene til at ske, og derfor er det ikke mig, men jer selv, som har fået skabt bedre søvnvaner og langt mere rolige aftener og nætter for jeres familie :) Virkelig godt gået! Og skønt, at aftenens forløb også tydeligt smitter af på natten! Så dejligt!
Krydser fingre for at det fortsætter - og ellers så skal I naturligt bare skrive igen :)
Stort knus med på vejen og rigtig god weekend!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske