Brev:
Tid til ændret puttemetode til nat
6. november 2021
Alder:
2 år, 2 mdr.
Tid til ændret puttemetode til nat
Kære Helen,
Vores skønne Lasse er nu 2 år og to måneder. Hver aften består putning i, at vi går med ham ind og lægger ham i sin seng, jeg fortæller ham om dagen i dag, hvad han skal i morgen, og så synger jeg for ham. Dernæst sidder jeg/vi ved ham, til han sover.
Vi taler om, om det er ved at være tid til at gå ud noget hurtigere/før han sover. Hvad vurderer du, og i givet fald hvordan gør vi dette bedst? - helst så skønsomt og kærligt som overhovedet muligt :)
De bedste hilsner
Lasses mor