Putning i barnevogn - del 2.

3. maj 2021

Kategori:
Alder:
11 mdr.

Putning i barnevogn - del 2.

Hej Helen

Mange tak for dit svar på mit brev "Putning i barnevogn". Jeg kommer lige med et opfølgende spørgsmål.

Jeg har været lidt tilbageholdende med at gå alt for mange ture med barnevognen den sidste periode, da hun hurtigt bliver utålmodig, når hun sidder der (for et par måneder siden elskede hun det, men det er som om, at det ikke er så spændende mere). Hun kan rigtig godt lide at være med oppe og handle, så der er hun altid med, og de fleste gange foregår det i barnevogn. Jeg er dog altid nødt til at have en del lejetøj med til hende ...

Annonce

... for at være sikker på, hun er underholdt, når vi kommer ud fra butikken, for ellers kan hun hurtigt blive lidt hidsig - hun har meget temperament 🙂

Jeg vil dog prøve din metode af, hvor du foreslår, at jeg skal lade hende sidde op i barnevognen til hun selv falder i søvn. Hvis det viser sig, at det går godt, og hun falder i søvn uden brok, hvor lang tid skal jeg så blive ved med dette, og hvordan trapper jeg ud af det, så jeg forhåbentlig ender med at kunne putte hende "normalt" i barnevognen?

På forhånd tak for svar.

Hilsner herfra

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

Annonce

Viden om børn:

Skråstol

Børn har brug for at kunne bevæge sig frit for at udvikle sig bedst muligt. Børn der placeres i en skråstol vil sidde passivt og vil, hvis de sidder der længe, blive svage i nakke og ryg. Man kan sagtens vænne et barn til at sidde i en skråstol, hvis det har underholdning foran sig, og det kan være bekvemt for forældrene, men det er ikke det bedste for barnet.

Et barn skal have lov til at være på gulvet så meget som muligt. Det er på gulvet at barnet lærer at trille, krybe og...

Læs mere i Babylex

Dagtilbud til børn

Vi har i Danmark kommunale dagtilbud til vores børn.

Dagtilbud omfatter:

- Vuggestuer og dagplejeordninger for ½-3 årige
børn

- Børnehaver for 2-6-årige

- Aldersintegrerede institutioner for flere aldersgrupper

- Fritidshjem

- Skolefritidsordninger (SFO) for børn i skolealderen.

Aldersopdelingen kan variere lidt fra kommune til kommune.

Hvis I ønsker at få jeres barn...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Så lykkedes det! Efter så mange måneder, er Johan faldet i søvn i sin barnevogn, op til flere gange.

Jeg har idag vækket ham en halv time før han plejer at vågne, og nu har han sovet 45 min. formiddag (barnevogn), og ligger nu pt. og sover middagslur (indtil nu en time). Så jeg kan slet ikke få armene ned:)

Vi ser om vi kan hoppe på togene i tide, tak for hjælpen:)

Venlig hilsen
Kathrine, mor til Johan på 6 måneder