Brev:
Putning i barnevogn - del 2.
3. maj 2021
Alder:
11 mdr.
Putning i barnevogn - del 2.
Hej Helen
Mange tak for dit svar på mit brev "Putning i barnevogn". Jeg kommer lige med et opfølgende spørgsmål.
Jeg har været lidt tilbageholdende med at gå alt for mange ture med barnevognen den sidste periode, da hun hurtigt bliver utålmodig, når hun sidder der (for et par måneder siden elskede hun det, men det er som om, at det ikke er så spændende mere). Hun kan rigtig godt lide at være med oppe og handle, så der er hun altid med, og de fleste gange foregår det i barnevogn. Jeg er dog altid nødt til at have en del lejetøj med til hende for at være sikker på, hun er underholdt, når vi kommer ud fra butikken, for ellers kan hun hurtigt blive lidt hidsig - hun har meget temperament 🙂
Jeg vil dog prøve din metode af, hvor du foreslår, at jeg skal lade hende sidde op i barnevognen til hun selv falder i søvn. Hvis det viser sig, at det går godt, og hun falder i søvn uden brok, hvor lang tid skal jeg så blive ved med dette, og hvordan trapper jeg ud af det, så jeg forhåbentlig ender med at kunne putte hende "normalt" i barnevognen?
På forhånd tak for svar.
Hilsner herfra