Brev:
Voldsom gråd og strider imod om natten
23. november 2020
Alder:
12 mdr.
Voldsom gråd og strider imod om natten
Hej Helen,
Vi har en knægt på nu 1år, og vi har siden han blev 4 måneder døjet med voldsom gråd om natten. Han får aftensmad 17-17:30, kommer i bad ca 30 min senere og bliver puttet kl 19, her oplever vi lidt gråd men slet ikke så høj grad som om natten...
Helvede bryder løs mellem 21-23 her er det så voldsom en gråd at han bare svejer ryggen, strider imod, vil ikke have sutten og tårerne pibler ud af ham, ja intet hjælper ikke her.
Vi har været ved ørelæge, der er intet i vejen, jeg har flere gange påpeget det ved lægen men de tager det ikke alvorligt og siger der ikke er noget, fordi de ser ham om dagen som en super glad dreng. Der er heller ikke noget om dagen udelukkende om natten vi har problemet og nogle aftner.
Han får hverken flaske eller bryst mere og det har han ikke fået siden han blev 10 måneder. Det stoppede vi med da vi fik af vide det kunne give luft i maven.
Når han strider imod kan der komme prutter men jeg kan ikke finde ud af mere om det er luft eller om han har ondt i maven.
I går nat prøvede vi at give ham panodil da han græd så voldsomt, og 20 min senere faldt han til ro.
De her "anfald" vare i alt mellem 20 min til 3 timer og vi er simpelthen ved at rykke hovedet af os selv af frustration over han græder så meget om natten.
Hvad kan vi gøre ? Ved du hvad det skyldes alt den gråd?
Med venlig hilsen
Mikkels mor