Brev:
Ændring i søvnrytme, part II
10. september 2020
Alder:
3 mdr.
Ændring i søvnrytme, part II
Kære Helen,
Mange tusind tak for dit hurtige og utrolig fyldestgørende svar. Alt hvad du skriver i forhold til søvnen og hvordan ens barn kan være, matcher 100% på min datter. Kan f.eks. ligge hende i midten af hendes seng, og kan så finde hende liggende oppe i den anden ende, når hun vågner. Så må sige, at hun mosler en del rundt:)
Jeg startede i går på at sætte aktivt ind i forhold til hendes lurer og forløb således:
1. lur: 2.15
2. lur: 1.35
3.lur: 30 min
Så synes det tegner til at blive godt. I forhold til det du skriver omkring en sen aften-amning, så havde jeg faktisk også selv tænkt over dette. Men har ikke ville gøre det, eftersom det var noget nyt. Men det lader til at jeg godt kan.
Dog har jeg et spørgsmål omkring tidspunktet. Vi ligger som bekendt vores datter omkring 19.30. Vil det være passende at amme hende omkring kl. 22.30 eller er det for tidligt? Tror nemlig jeg vil have meget svært ved at holde mig vågen til kl. 23.30:)
Tusind tak for hjælpen:)
Ved venlig hilsen
Mia
Ps. Både din bog om mad og søvn er allerede indkøbt;)