Brev:
Sover uroligt - 3 år, 3 mdr.
22. juli 2020
Alder:
3 år, 3 mdr.
Sover uroligt - 3 år, 3 mdr.
Hej Helen.
Mange tak for dine svar på mine to seneste breve, de har været virkelig brugbare. :-)
Vores datter på 3 år har altid sovet dårligt, og enormt uroligt. Det er faktisk sådan, vi har lagt en madras på gulvet nu, som hun sover på, da det er for farligt at have hende i en seng.
I tremmesengen slog hun hovedet mod tremmerne (til trods for sengerend), da hun pludselig kan sidde op og så kaste sig ned igen, i juniorsengen har hun hængt ud over sengehesten flere gange og slået hovedet ind i væggen, i vores seng går det slet ikke, da vi alle slår os. Så nu er det som sagt på gulvet på en madras, men alligevel formår hun at slå sit hovede ofte. :( vi har ellers puder og andet rundt, men hun lykkes altid med at komme forbi dem og slå sig (hun vågner aldrig af det).
Ligger hun i soveværelset må vi flere gange ind over vores dobbeltseng og hente hende ud i løbet af natten, og hvis vi ligger dyner og lign, skubber hun dem bare foran sig og lander under sengen alligevel.
Vi har prøvet med kugledyner osv, da hun var yngre, uden effekt.. Vi er lidt desperate for, hvad vi kan gøre for, at hun ikke ligger så uroligt? Hun sover jo i og for sig fint nok idet hun aldrig vågner, men vi er bekymrede for alle de slag hendes lille hovede bliver udsat for?
Hilsen