Brev:
Puttetidspunkt for 2årig
10. juli 2020
Alder:
2 år, 3 mdr.
Puttetidspunkt for 2årig
Kære Helen
Jeg skriver til dig med et kort spørgsmål om puttetidspunkt for vores datter.
Lige for tiden falder hun i søvn mellem 20.30 og 20.45 og sover så til hun vækkes kl 7.00 ca. hjemme sover hun 1,5 - 2 timer til middag - vækkes seneste kl. 14.00. I dagplejen 2 - 2,5 time vækkes ikke og dagpleje mor gør heller ikke dette.
Så måske vi også bare skal lade hende sove de dage i weekenden hvor hun har behovet for længere end kl. 14.00?
Vores putterutine er ret fast: 19.30 mad med begge forældre, nattøj - ble og tænder med far og enten mor eller fra putter ca. 20.00 med snak om hvad der er sket i løbet af dagen, historie og sang. Herefter tager hun mellem 20 og 30 min om at falde i søvn nogle dage optil 40 min. Hvilket vi vidst ikke kan klage over med den alder hun har.
Spørgsmålet er mere ol hun sover nok og om det er fint at putte kl 20.00 eller om det skal være før eller senere?
På forhånd tak
Lauras mor