Brev:
Meget tidlige morgener
12. juni 2020
Alder:
9 mdr.
Meget tidlige morgener
Kære Helen,
Vi trænger til et af dine gode råd ift. meget tidlige morgener: Lasse vågner, og vil op, allerede ca. 4.30 (hvis vi er heldige efter kl. 5 først). Det er gradvist blevet tidligere og tidligere fra kl. 7 til 6, og nu til hen ad 4.30.
Han er vågen og glad, når han vil op, men bliver træt allerede efter en til to timer.
Han puttes til nat mellem 19.30 og 20, og har så nogle opvågninger frem mod 22-23-tiden.
Han får aftensmad kl. ca. 17, aftengrød ved 19-tiden, amning lige inden han lægges og igen ved midnatstid og så morgenmad, når han står op. Derefter måltider løbende igennem dagen. Han spiser ikke meget pr. gang, men vi gør, hvad vi kan, og serverer god og sund mad.
Han sover to lure, kl. ca. 8 og kl. 13/14. Lurene varer 1-2 timer pr. lur.
Kan vi på en eller anden måde gøre, at hans dag starter lidt senere end 4.30 mon?
På forhånd stor tak :)
Bedste hilsner,
Lasses mor