Brev:
Baby sover let
3. februar 2020
Alder:
3 mdr.
Baby sover let
Hej Helen.
Min datter er næsten 16 uger og har fra start sovet ekstremt let. Hun vågner helt op om natten og nogle gange smiler og griner og jeg når altid at tænke “åh nej, hun tror det er dag”...
Hun er begyndt at kunne sove omkring 5 timer i første stræk om natten, men derefter vågner hun konstant og jeg skal give hende sutten hele tiden. Så hvis jeg skal have lidt søvn, skal jeg gå i seng samtidig med hende omkring kl. 21. Det er okay, men hvornår mon hun begynder at sove lidt tungere??
Om dagen kan hun godt tage en god lang lur på omkring 4 timer men jeg sidder med sko og jakke på, for skal ud og vugge hende konstant fordi hun vågner eller taber sutten.
Ved godt at børn sover forskelligt, men jeg orker dårligt at tage til en fødselsdag eller lignende med hende for skal bare bruge timerne på at stå og vugge hende for at sikre hun får sin lur.. er der mon lys for enden af tunnelen?!
Hilsen