Brev:
Min søn 8 mdr, vågner op til 15x nat
10. december 2019
Alder:
8 mdr.
Min søn 8 mdr, vågner op til 15x nat
Hej Helen
Jeg har skrevet før og fået hjælp men desværre er min søns søvn blevet værre (dog ikke pga rådene, de har været gode)
Han bliver lagt kl 19. / 19.30 og vågner derfra hver time og efter kl 24 kan det være helt ned til hver 20-40 min og der kan gå længe imellem hvornår han sover videre. Han ligger uroligt og kaster sig rundt i sengen. Han klynker og brokker sig men græder ikke som sådan. Nus eller sut gør ikke at han sover videre. Men nusser man ikke eller giver sut starter han på at græde. Han er tjekket for alt det sædvanlige. Så tror ikke at han har ondt. - kan jeg gøre noget forkert i løbet af dagen?
Vi er stoppet med mælk om natten, hvilket han ellers før brugte til at sove videre på om natten. Vi er SÅ trætte. Jeg har sat en natoptager til som viser der kun er 2 timer sammenlagt hvor der er helt ro. Jeg er bange for min søns udvikling? Når han ikke får mere søvn end det? Han sover fint dag. 2x 1.5 timer.
I dagtimerne er han meget hyper og der skal helst ske noget eller han skal underholdes. Han har svært ved at lege selv for længe af gangen. Han sover btw hos os i egen seng.
Hilsen