Brev:
Vil kun falde i søvn i bæresele
8. november 2019
Alder:
9 mdr.
Vil kun falde i søvn i bæresele
Hej Helen
Vi har en sød og frisk datter på snart ni måneder. Hun er ikke begyndt i dagsinstitution endnu, men hygger med sin far hjemme på barsel. Hun skal dog starte i vuggestue d. 1.1.
Sagen er den, at når hun skal puttes til lur i løbet af dagen, så kommer hun i bæresele. Det har været det, som faren har været mest tryg ved, da han skulle overtage barslen for en måned siden.
Nu tænker jeg bare: hun skal helst kunne falde i søvn i barnevognen.
Har du gode råd til, hvordan vi skifter fra bæresele til barnevogn.
Optimistiske hilsner fra
M