Brev:
Har brug for hep
30. oktober 2019
Alder:
9 mdr.
Har brug for hep
Hej igen og tak for dine råd
Vi har brug for råd og hep. Vi er begyndt på putteprojekt af vores datter på snart ni måneder.
Nu: vi har putteritualer, som vi starter kl. 19 og jeg ammer hende i søvn.
Projekt: gå til og fra. Altså jeg ammer og så giver jeg hende en bamse og så siger jeg godnat og går. Jeg vender tilbage efter maks tre minutter.
Mål: hun kan puttes af far (og evt. bedsteforældre på sigt) og hun er ikke afhængig af mit bryst.
Men jeg har brug for hep. Jeg tror sgu ikke på, det kan lykkes - for os. Så det vil jeg høre dig? Kan det det? Og har du tips til en bedre stuktur?
Vores datter er mega aktiv, social og hun trives! Men hun bliver meget hurtigt ked af det, når hun skal puttes og hun søger bryst.
På forhånd tak!
Kærlig hilsen