Brev:
Hjælp til at få optimal døgnrytme
3. april 2019
Alder:
9 mdr.
Hjælp til at få optimal døgnrytme
Hej Helen.
Hvad er dit råd til at skabe en optimal døgn rytme?
Vi er kommet ud af vores rytme efter en omgang sygdom i en længere periode og en del natte renderi stadigvæk.
Mit ønske er st han skal stå op mellem 06.00-06.30 - formiddagslur mellem 8-10 og middagslur fra 12-13.. hvad er dit råd til at skabe en rytme? Skal man vække sit barn eller hvad tænker du.
Med venlig hilsen