Brev:
Mærke liv
3. oktober 2022
Alder:
0 mdr.
Mærke liv
Hej.
Hvornår skal man som gravid mærke liv og hvordan føles det?
Jeg er 19+6, førstegangs gravid og har ikke mærket liv endnu. Mange taler om små bobler men de eneste bobler jeg mærker føles som luft i maven. Lider meget af oppustethed og forstoppelse.
Engang i mellem har jeg fornemmelsen af en fisk men det varer ofte kort og der kan godt gå nogle dage imellem, andre gange mærker jeg stik og prikken. Har fået af vide at min moderkage ligger på bagvæggen. Heldigvis for mig skal jeg til MD i denne uge 😄
Venlig hilsen
Den nervøse