Brev:
Lyserødt udflåd
29. juli 2022
Alder:
0 mdr.
Lyserødt udflåd
Hej Helen.
For tre uger siden var jeg til tryghedscanning i uge 8. Jeg fik lavet en indvendig scanning, alt så fint ud. Der var hjerteblink, baby havde fin størrelse og jeg blev sat 2 dage tilbage (fra 7+2 til 7+0).
Dagen efter scanning, oplever jeg light pink og brunligt udflåd, dette vare i ca. tre døgn, dog ikke ved hvert toilet besøg. Aldrig i trussen, blot på papiret efter tørrering. Derudover havde jeg ingen smerte udover lidt murren i maven og lænd måske.
Jeg ringede self til egen lægen med det samme, hun var ikke bekymret og mente at det nok var kroppen der ikke helt havde forstået at den skulle holde op med at have menstruation. Hun nævnte også at så længe det ikke tog til, var smerter eller frisk blod så skulle jeg ikke være nervøs. Alt dette sker mens jeg er i tyrkiet så jeg tænker ikke videre over det.
Nu er jeg hjemme i dk og har fortalt det til et familie medlem som stillede spørgsmål tegn og undrede sig over at jeg ikke havde bestilt en scanning med det samme for at tjekke om baby havde det fint.
Nu sidder jeg her i uge 11, min angst har overtaget og tankerne kører rundt konstant, har jeg mistet? Slår hjertet? Er der overhovedet noget foster tilbage?
Jeg er så ked af det og hvorfor nævnte lægen ikke noget om scanning?
Hvad tænker du? Bør jeg være rolig eller burde jeg få en scanning? Har fået taget blodprøve (doubletest) og om ca. 18 dage skal jeg til nakkefold.
Hilsen herfra