Lyserødt udflåd

29. juli 2022

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Lyserødt udflåd

Hej Helen.

For tre uger siden var jeg til tryghedscanning i uge 8. Jeg fik lavet en indvendig scanning, alt så fint ud. Der var hjerteblink, baby havde fin størrelse og jeg blev sat 2 dage tilbage (fra 7+2 til 7+0).

Dagen efter scanning, oplever jeg light pink og brunligt udflåd, dette vare i ca. tre døgn, dog ikke ved hvert toilet besøg. Aldrig i trussen, blot på papiret efter tørrering. Derudover havde jeg ingen smerte udover lidt murren i maven og lænd måske.
Jeg ringede self til egen lægen med det samme, hun var ikke bekymret og mente at det nok var kroppen der ikke helt havde forstået at den skulle holde op med at have menstruation. Hun nævnte også at så længe det ikke tog til, var smerter eller ...

Annonce

... frisk blod så skulle jeg ikke være nervøs. Alt dette sker mens jeg er i tyrkiet så jeg tænker ikke videre over det.

Nu er jeg hjemme i dk og har fortalt det til et familie medlem som stillede spørgsmål tegn og undrede sig over at jeg ikke havde bestilt en scanning med det samme for at tjekke om baby havde det fint.

Nu sidder jeg her i uge 11, min angst har overtaget og tankerne kører rundt konstant, har jeg mistet? Slår hjertet? Er der overhovedet noget foster tilbage?
Jeg er så ked af det og hvorfor nævnte lægen ikke noget om scanning?

Hvad tænker du? Bør jeg være rolig eller burde jeg få en scanning? Har fået taget blodprøve (doubletest) og om ca. 18 dage skal jeg til nakkefold.

Hilsen herfra

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Tøj tjekliste - Grundudstyr nyfødt

Barnet har brug for tøj, der passer i størrelsen, og som er blødt og behageligt at have på. Hvis tøjet er for småt og strammer, kan barnets bløde knogler påvirkes. Tøjet bør endvidere passe til årstidernes skiften.

Det kan være svært at købe alt babytøjet, imens du er gravid, da du ikke ved, hvor meget din baby måler og vejer. Når den lille først er kommet til verden, så er det lettere at købe tøj i den rette størrelse.

Som grundudstyr til en nyfødt kan...

Læs mere i Babylex

Omega-3 og amning

Omega-3 fedtsyrer er sunde fedtsyrer, som især findes i fede fisk.

Omega-3 er meget vigtigt for udviklingen af spædbarnets nervesystem og hjerne, synssansen og de kognitive færdigheder (indlæringsevne og hukommelse) og undersøgelser viser at indtag af fisk og omega-3 tilførelsen til barnet via modermælken har stor betydning helt op til barnets 2 års alder.

Et for lavt indtag af fisk og dermed omega-3 fedtsyrer er også sat i forbindelse med forringet finmotorik og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Endnu engang mange tak for dit svar her i den gode brevkasse. Jeg har anbefalet dig til dem jeg kender fordi du er SÅ god til at komme med nogle konkrete råd. Lige det som gør hverdagen lidt nemmere og knapt så frustrerende, så TAK for det!