Brev:
Gravid 4+0 og svimmel
24. maj 2022
Alder:
0 mdr.
Gravid 4+0 og svimmel
Hej Helen,
Jeg er en lille smule rundtosset. Det tog os små 2 år at blive gravide 1 gang og denne gang er det forhåbentligt lykkedes i første forsøg.
Jeg er kun 4+0 men har både igår og i dag testet positiv.
Jeg testede fordi jeg den sidste uge ca har været meget svimmel. Jeg skal kun lige rejse mig og så flimre det for øjnene af mig. Min lænd værker også meget og små niv/jag i underlivet, så tænkte jeg måtte teste.
Det med svimmelheden har jeg dog ikke prøvet før og det er ret ubehageligt. Kan man gøre noget for dette?
Jeg tager multi vitamin og folinsyre :)
På forhånd tak for svar :)