Brev:
Menstruation uden ægløsning
17. februar 2022
Alder:
0 mdr.
Menstruation uden ægløsning
Hej Helen.
Kan man have menstruation uden æggeløsning? Jeg har hørt lidt om
anovulatorisk blødning men hvad er det helt præcis?
- Hvad er symptomerne?
- Kan man se/mærke forskel på en alm menstruations blødning og en anovulatorisk blødning?
- Kan man have anovulatorisk blødninger flere måneder i træk?
Med Venlig Hilsen
K