Brev:
Mærke liv i graviditeten
28. maj 2020
Alder:
0 mdr.
Mærke liv i graviditeten
Hej Helen
Jeg er gravid og venter mit første barn. Jeg er 17+3 og jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg mærker liv.
Kan du ikke fortælle lidt om, hvornår det er normalt at mærke liv, og hvad jeg skal mærke efter... jeg glæder mig sådan til det sker, men synes også det har været svært, at jeg de sidste mange uger ikke rigtig mærker noget. I starten havde jeg meget kvalme og det var ligesom bevis for at der er en lille derinde, så nu må der gerne snart ske noget igen :)
Kærlig hilsen
Den utålmodige gravide