Brev:
Pletblødning måske graviditet? Eller?
30. januar 2018
Alder:
0 mdr.
Pletblødning måske graviditet? Eller?
Hej Helen.
Jeg er ny herinde.
Lidt om problemet: Jeg fik men mens. 31 dec og varede 3 dage med alm blødning som jeg plejer men 3. Dag var det slut, plejer nornalt at vare 5 dage og slutter med brunligt sekret. Denne gang var det helt slut på 3 dagen.
Jeg har haft on og OFF ondt i lænden i en måned ca. ligesom mens smerter hvor jeg tænkte nu kommer den. I søndags sidste uge fik jeg min mens igen tror jeg men denne gang kun lyserødt på papir der er 3 dag idag og nu kan jeg se det bliver brunligt men det er meget lidt kun lidt på papir.
Jeg har taget mange g test alle er negative. Ingen ømme bryster ingen kvalme. Er meget træt hvad tænker du der det kan være? Noget alvorligt? Er begyndt at drømme også hvilket er neget sjældent.
Venlig hilsen
Sara